Σάββατο 17 Μαΐου 2014

Αγαπητοί φίλοι, μη προχωρώντας σε εκτύπωση φυλλαδίου, με το οποίο θα γέμιζα την πόλη προσπαθώντας να κάνω γνωστή την υποψηφιότητα μου, διάλεξα να σας ενημερώνω με αυτόν τον τρόπο αλλά και μέσω facebook που έχει και καλύτερη αμεσότητα και μεγαλύτερη δυνατότητα να δείτε ποιος είμαι από τις σκέψεις μου και τις θέσεις μου για τα αυτοδιοικητικά αλλά και τον τρόπο εκλογής και πολιτικού αγώνα.


Στις γειτονιές της Δάφνης και του Υμηττού περπάτησα όσο ήταν εφικτό σε σχέση με τον χρόνο που διέθετα και συνάντησα πολλούς ανθρώπους σε διάφορα σημεία.
Άνθρωποι που μοιράστηκαν μαζί μου διάφορες καλές, όμορφες ή στενάχωρες σκέψεις. 

Υποσχέθηκα στον εαυτό μου να μην ξεχάσω, ούτε τις περιοχές (ειδικά τις περισσότερο απομακρυσμένες από το κέντρο) και πολύ περισσότερο τους ανθρώπους.

Άλλωστε μια ζωή μέσα στους δρόμους και στους ανθρώπους ήμουν…. 
Ευχαριστώ όλους για τη κάθε είδους βοήθεια. 

Είναι αλήθεια ότι σε κάθε περίπτωση αναζήτησης βοήθειας, υπάρχουν άνθρωποι (που κάποιοι ενώ τους γνώρισες μόλις χθες) σε εκπλήσσουν ευχάριστα και οι οποίοι βοηθούν με ειλικρίνεια και διάθεση και άλλοι που σε εκπλήσσουν δυσάρεστα διότι ενώ περίμενες από εκείνους στήριξη, (ένα μικρό μέρος ανταπόκρισης στη βοήθεια, όλων των ειδών, μικρή και μεγάλη που είχαν λάβει), εντούτοις εκείνοι με μια σειρά λόγων αδιαφόρησαν ή ήταν χλιαροί…

Δεν πειράζει, ο πηγαιμός σε αυτό αλλά και σε κάθε ταξίδι, περιλαμβάνει πολλούς συνταξιδιώτες που ο καθείς βλέπει τον κοινό προορισμό με διαφορετικό μάτι και βλέψεις…Και πολλούς άλλους φυσικά που δεν βρίσκονται ποτέ σε κάνενα σκαρί παρά μόνο σκαρώνουν σχέδια για ταξίδια μακρινά ως την...Τζαμάικα αλλά που ποτέ δεν τόλμησαν να δοκιμάσουν την πρόκληση. 

Καλή δύναμη και καλή αντάμωση με την πρώτη αφορμή. 

Νεκτάριος 








0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης