Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Γεννήθηκα στον Υμηττό, όπου μεγάλωσα, ζω κι εργάζομαι. Προέρχομαι από πολύτεκνη οικογένεια.


Είμαι η μικρότερη κόρη του εκλιπόντος Γρηγόριου Σκιαδόπουλου, που γεννήθηκε στη Ζάκυνθο
κ α ι της Φιλομήλας Σκιαδοπούλου, της οποίας η καταγωγή είναι η Κωνσταντινούπολη.
Αποφοίτησα από το 2ο Λύκειο Υμηττού. Είμαι εκπαιδευτικός Α/μιας Εκπαίδευσης,
απόφοιτος της Μαρασλείου Παιδαγωγικής Ακαδημίας. Εργάζομαι στο 4ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού.
Έχω δίπλωμα Μετεκπαίδευσης από το Πανεπιστήμιο Πατρών. Είμαι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού
Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης, του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Είμαι κάτοχος πτυχίου αγγλικής γλώσσας και πτυχίου “Τεχνολογιών της Πληροφορίας
και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση”.
Προσωπικά, προσβλέπω στον “ΔΗΜΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ”. Το όραμά μου δίνει προτεραιότητα σε :
καινοτόμες δράσεις
νέες υποδομές                                                                                                                           ‘‘Κοντά στους Δημότες
κοινωνικές παρεμβάσεις
δημιουργία νέων θέσεων εργασίας
διεκδίκηση έργων μικρών και μεγάλων, μέσω της παρεχόμενης χρηματοδότησης
του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) αλλά και άλλων προγραμμάτων
την ενίσχυση του εθελοντισμού
την προαγωγή του πολιτισμού μας και της πολιτιστικής κληρονομιάς μας.
Στα πλαίσια αυτού του οράματος κινείται και το πολύχρονο έργο που έχει παρουσιάσει
ο συνδυασμός που ανήκω και που αναγνωρίζεται από την πλειονότητα της τοπικής κοινωνίας μας,
ε π ί σειρά ετών.
Οι συνθήκες της σημερινής κρίσης, πρωτόγνωρης για την ελληνική κοινωνία, ΑΠΑΙΤΟΥΝ
έναν “ΔΗΜΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ”. Η φιλοσοφία του έργου μου ως Δημοτικής Συμβούλου θα έχει
ως στόχο να βελτιωθεί η καθημερινότητά μας, να είμαι κοντά σας, δίπλα στα παιδιά, στους νέους
και στους ηλικιωμένους, να αναπτύξω μαζί σας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης και σεβασμού,
να σας αφουγκράζομαι και να σας αντιμετωπίζω με ευαισθησία. Ορισμένα από τα ιδανικά
που φωτίζουν την πορεία της ζωής μου είναι η τιμιότητα, η αγωνιστικότητα, η καλοσύνη, η ειλικρίνεια
και η αλληλεγγύη. Στην κλίμακα των αξιών μου είναι ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ, το απόλυτο μέτρο μου
η ΝΕΟΛΑΙΑ και το ΠΑΙΔΙ.
Ας στηρίξουμε και πάλι τον συνδυασμό
του οποίου αρχηγός είναι ο καταξιωμένος Δήμαρχος ΜΙΧΑΛΗΣ Ι. ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥΔΑΚΗΣ,
που ΜΠΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΔΙΝΕΙ ΛΥΣΕΙΣ !
Έχει την ΕΜΠΕΙΡΙΑ, τη ΓΝΩΣΗ, τη ΘΕΛΗΣΗ.
Με ΠΕΡΗΦΑΝΕΙΑ για το ΧΘΕΣ.
Με ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ για το ΣΗΜΕΡΑ.
Με ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ και ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ για το ΑΥΡΙΟ.
Με εκτίμηση
ΓΕΩΡΓΙΑ ΓΡΗΓ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος Δάφνης - Υμηττού
Εκπα ιδευτ ικός Πρωτο βάθμιας ΕκπαίδευσηςΠεριστάσεως





0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης