Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

Μέσα σε μια εποχή όπου τα πάντα γύρω μας επιθυμούν θαρρείς την εξόντωση και την καταπίεση των συναισθημάτων μας εγώ....αντέδρασα ανοίγοντας το διαδίκτυο! χμ, ξέρω φαίνεται αστείο αλλά μήπως αυτό δεν επιζητούσα κι εγώ κατά βάθος; Χρειαζόμουν κάποιον να με κάνει να γελάσω. Πατώντας στο google "γέλιο" ως εκ θαύματος μου βγήκε "γιόγκα γέλιου" ,γέλασα αυθόρμητα και έκανα κλικ στον σύνδεσμο. Διαβάζοντας λίγα πράγματα μου δημιουργήθηκε η περιέργεια να το ψάξω μόνη μου περισσότερο. Στο κάτω-κάτω μάλλον θα έσκαγε κανά χαμόγελο στα χείλη μου.



Τις τελευταίες μέρες είχα δει στην τηλεόραση μια παρουσίαση γιόγκα γέλιου με συντονιστή τον Ηλία Κουμπούνη.
Έπρεπε λοιπόν να τον βρω, να μου μιλήσει σαν ειδικός από
κοντά, να τα γράψω και, να γελάσω μαζί σας!
Ελάτε λοιπόν αυτή η συνέντευξη είναι δώρο από εμένα στον καθένα από εσάς....σε ΕΣΕΝΑ τον άνεργο, τον προβληματισμένο, σε ΕΣΕΝΑ τον...."άσε με τώρα, έχω τα δικά μου!"Κάντε ένα δώρο στον εαυτό σας, πείτε απλά "5' για ΕΜΕΝΑ!"
Ας δούμε λοιπόν τι μου είπε ο Ηλίας Κουμπούνης...
"Κύριε Κουμπούνη θα ήθελα να μου πείτε....."

Κα Φιλιππίδου θα ήθελα να μου μιλάτε στον ενικό αν δεν σας πειράζει...."
"Ήδη νοιώθω αγχωμένη κύριε....Ηλία, τώρα θα...."
"Για να σε προλάβω λοιπόν θα σου πω ότι η γιόγκα γέλιου αυτό ακριβώς κάνει.....ένας απ' τους κύριους λόγους που καταφεύγουν σε αυτή είναι το άγχος, δηλαδή η αποβολή του άγχους..."

"Ηλία θα ήθελα λίγο να μου πεις για εσένα.....πως αποφάσισες να ασχοληθείς, με τη γιόγκα γέλιου. Ποιες είναι οι σπουδές σου; Από που κατάγεται η γιόγκα γέλιου και πόσο διαδομένη είναι στην Ελλάδα;"

Μου αρέσει που θέλεις να μάθεις πράγματα γύρω απ' αυτό γιατί και εγώ πραγματικά το διασκεδάζω όταν διδάσκω". Κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους λοιπόν βρήκα τον εαυτό μου να αναζητά τα νέα του επαγγελματικά βήματα, ύστερα από την ολοκλήρωση ενός μεγάλου κύκλου στον περιοδικό τύπο ως δημοσιογράφος, παραγωγός διαφήμισης και εκδότης. Ύστερα από τις νέες μου σπουδές στο Life Coaching και την συμμετοχή μου σε δεκάδες σεμινάρια ψυχολογίας, προσωπικής ανάπτυξης και θεατρικού αυτοσχεδιασμού έπεσε στην αντίληψή μου η γιόγκα γέλιου, η οποία ήταν και η αφορμή για να ξεκινήσω. Η γιόγκα γέλιου δημιουργήθηκε πριν από 20 χρόνια στην Ινδία, ενώ στην Ελλάδα έκανε τα πρώτα της βήματα το 2007 στην Αίγινα. Βρίσκεται σε σταδιακή ανάπτυξη με την ίδρυση club γέλιου τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα.


"Μίλησε μου λοιπόν Ηλία για αυτό που διδάσκεις....'
"Ποια είναι τα οφέλη της γιόγκα γέλιου; Σε ποιους απευθύνεται; Σε νεαρές ηλικίες, ηλικιωμένους; Έγκυες μπορούν να συμμετάσχουν; Τα παιδιά από ποιά ηλικία μπορούν να παρακολουθήσουν;"

Η γιόγκα γέλιου απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες. Τα οφέλη είναι πολλαπλά και εξαρτάται από την φυσική και ψυχολογική κατάσταση που βρίσκεται κάθε άτομο εκείνη τη στιγμή. Τα οφέλη είναι τόσο νοητικά, όσο συναισθηματικά και πνευματικά. Πρόκειται για μια αερόβια, αντιγηραντική και αγχολυτική άσκηση, η οποία βελτιώνει την αίσθηση του χιούμορ και την αυτοέκφρασή μας, δυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα και μας βοηθά να αποκτήσουμε μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση.

Ηλία μου δίνεις την ευκαιρία να ομολογήσω ότι έχω κάνει 5 συνεδρίες στο κλαμπ γέλιου Κυψέλης και εκείνο που πραγματικά με εντυπωσίασε την πρώτη φορά που πήγα είναι όταν άκουσα για τις αντενδείξεις....Γέλιο με αντεδείξεις Ηλία; Αυτό που μου άρεσε ήταν που αν και άγνωστοι μεταξύ μας μπήκαμε σε κύκλους και γίναμε αμέσως παρέα...

(Χαμογελάμε και οι δύο...)

Όταν μιλάμε για αντενδείξεις το μυαλό μας πηγαίνει στα κουτιά των φαρμάκων. Απλά είναι χρήσιμο να προσέχουν τα άτομα που πονάει η μέση τους (μπορούν να είναι καθισμένοι κατά τη διάρκεια της συνεδρίας), τα πρόσφατα εγχειρισμένα άτομα, άτομα με υψηλή πίεση ή έχουν υποστεί κάποιο έμφραγμα κτλ. Ποτέ μέχρι σήμερα δεν έχει αναφερθεί κάποιο περιστατικό σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι χρήσιμο όμως να γνωρίζουμε ότι κάθε είδους άσκηση και όχι μόνο η γιόγκα γέλιου χρειάζεται να βρίσκεται σε αρμονία με το σώμα μας.
Στη γιόγκα γέλιου το να έρθουμε πιο κοντά μεταξύ μας μέσω της οπτικής επαφής και της τυχαίας κίνησης στο χώρο είναι ένα μόνο από τα στοιχεία που πετυχαίνουμε στα πλαίσια της άσκησης.

Μίλησέ μου λίγο για το χο,χο,χα,χα, χα που ακούγεται μετά από κάθε άσκηση.....θεωρείς οτι μετά απ' αυτό οι ασκούμενοι καταφέρνουν να ξεχάσουν τα προβλήματα της καθημερινότητας και να γελάσουν ειλικρινά;

Το χο, χο, χα, χα, δυναμώνει το διάφραγμα και εκτός από αυτό υπάρχει και το Τέλεια, τέλεια, ΝΑΙ με το οποίο καλλιεργούμε την παιδική διάθεση. Οι συμμετέχοντες αν και ξεκινάνε να γελάνε προσποιητά στην πορεία οδηγούνται και παρασύρονται σε αυθόρμητο και μεταδοτικό γέλιο. Ένας από τους κύριους στόχους της διαδικασίας είναι να απομυθοποιήσουν την καθημερινότητά τους και να την αντιμετωπίζουν  με πιο θετική στάση.

Τελειώνοντας θα ήθελα επίσης να μου πεις αν υπάρχει ένας συγκεκριμένος αριθμός συνεδριών που χρειάζεται να κάνει κάποιος για να δει αποτελέσματα στα προβλήματά του; Πως μπορεί να σε βρει κάποιος αν ενδιαφέρεται για συνεδρίες; Πόσο στοιχίζουν οι συνεδρίες;

Γιώτα κανείς δεν μπορεί να δει αποτελέσματα στα προβλήματά του, αν δεν αλλάξει την οπτική που τα βλέπει. Τα πάντα είναι τρόπος σκέψης και αντίληψης. Δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις, μόνο άνθρωποι, που αναζητάνε λύσεις σε αυτά. Όσον αφορά τον αριθμό των συνεδριών 8-16 συνεδρίες είναι απαραίτητες, εξαρτάται όμως πάντα από την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα του καθενός. Δεν υπάρχει πάντως καμία δέσμευση, ο καθένας μπορεί να έλθει όποτε θέλει, άλλωστε η οικονομική συμμετοχή των € 5 είναι συμβολική, ενώ γίνονται και πολλές δωρεάν στα πλαίσια γνωριμίας και διάδοσης της γιόγκα γέλιου. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να με αναζητήσει στο προφίλ και σελίδα μου στο fb: Elias Koumpounis και Elias Laughter Club αντίστοιχα, στο e-mail. eliaskoumpounis@gmail.com 

Υπάρχει κάποια επαγγελματική εξέλιξη για εκείνον που θέλει να ακολουθήσει τα βήματά σου; Θα σύστηνες σε έναν συνομήλικό σου να γίνει συντονιστής γιόγκα γέλιου;

Ένας συντονιστής γιόγκα γέλιου μπορεί να συνεργαστεί με γυμναστήρια, σχολές γιόγκα, οίκους ευγηρίας, επιχειρήσεις, εκπαιδευτικά ιδρύματα και σχολεία. Είναι μια εκπαίδευση οικονομική και σύντομη σε διάρκεια και από τον Σεπτέμβριο θα έχω νέα για όποιον θέλει να γίνει συντονιστής ομάδων.

Ηλία εκ' μέρους της εφημερίδας μου "Σφυγμός Νοτίων Προαστίων" και εγώ προσωπικά σε ευχαριστούμε για τον πολύτιμο χρόνο που μας αφιέρωσες για την ενημέρωση των αναγνωστών μας.
Να είσαι πάντα καλά και να ζωγραφίζεις χαμόγελα στα θλιμμένα πρόσωπα των ανθρώπων. Εύχομαι ολόψυχα τρία πράγματα για εσένα: "Να έχεις πάντα υγιές μυαλό για να μπορείς πίσω απ' την ασχήμια του κόσμου να βλέπεις την άλλη πλευρά..."
"να έχεις μια δυνατή καρδιά για να μπορείς να συγχωρείς και να προχωράς πάντα μπροστά"
Και τέλος εύχομαι για εσένα....."να έχεις μια ανοιχτή αγκαλιά για όλους....."
χο, χο, χα, χα, χα....

H ΓΙΟΓΚΑ ΓΕΛΙΟΥ  ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ.... ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO


ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ... ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης