Τετάρτη 30 Απριλίου 2014

Γεννήθηκα  και μεγάλωσα στην Ηλιούπολη. Κατάγομαι από την Αιτωλοκαρνανία και τη Φωκίδα. Είμαι παντρεμένος με την οικονομική αναλύτρια Αγγελική Χατζημηνά και έχουμε ένα γιο. 



Η οικογένεια μου από την πλευρά της μητέρας μου κατοικεί στην Αγία Μαρίνα από το 1930. Ο πατέρας μου ήταν γενικός διευθυντής στην υπηρεσία δεμάτων των Ελληνικών
Ταχυδρομείων.  Η μητέρα μου, Ελένη Ζαβορίτου Παρρά ήταν διευθύντρια στο 4ο Λύκειο Ηλιούπολης.

Σπούδασα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Γαλλική Φιλολογία ενώ παράλληλα ολοκλήρωσα τις σπουδές μου πάνω σε θέματα Τηλεπικοινωνιών και Εφαρμογών στους Η/Υ. Δουλεύω για πάνω από 15 χρόνια στον ιδιωτικό τομέα σε διάφορες θέσεις, με κύριο αντικείμενο το Web Μάρκετινγκ και την Πολιτική Επικοινωνία.

Διετέλεσα  ειδικός γραμματέας στο Δήμο Ηλιούπολης από το  2006 έως το 2010 αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα των συνδημοτών μας με ιδιαίτερη ενασχόληση στα θέματα δημόσιας περιουσίας, πολιτικής προστασίας και διαχείρισης του προγράμματος αδέσποτων ζώων.

Είμαι πρώτος επιλαχών στην Πολιτική Επιτροπή της Νέας Δημοκρατίας, παλιός τομεάρχης Οργανωτικού στην Α' και Β' Αθηνών και Διευθυντής του Ιδιαίτερου Γραφείου του Υφυπουργού Ανάπτυξης Νότη Μηταράκη.




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης