Τρίτη 29 Απριλίου 2014

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ηλιούπολη όπου κατοικώ  μέχρι σήμερα.

Είμαι πτυχιούχος της Ιατρικής του 2ου Πανεπιστήμιου της Νάπολης-Ιταλια με βαθμό Άριστα και κάτοχος άδειας άσκησης
του Ιατρικού Επαγγέλματος στην Ιταλία και στην Ελλάδα με άριστη γνώση της Ιταλικής και Αγγλικής γλώσσας.

Έχω την ειδικότητα της Ακτινοδιαγνωστικής και έχω συμμετέχει σε ελεύθερες ανακοινώσεις σε διεθνή και ελληνικά συνέδρια,
σε αναρτημένες ανακοινώσεις καθώς και δημοσιεύσεις σε ελληνικά περιοδικά.
Εργάζομαι ως Ιατρός στον όμιλο βιοιατρική, στην Ελληνική Αντικαρκινική Εταιρία καθώς είμαι και Επιστημονικά Υπεύθυνη για την λειτουργιά της Κινητής Μονάδας Μαστογράφου.
Επίσης συμμετέχω ενεργά ως Ιατρός στο Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης στον Αγιο Κωνσταντίνο στην Ηλιούπολη με τμήμα υπερήχων παρέχοντας τις Ιατρικές μου υπηρεσίες σε ανέργους, ανασφαλίστους και χαμηλοσυνταξιούχους.
Είμαι παντρεμένη με ένα παιδάκι.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης