Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Θα αφήσω ξανά το Δήμο μου σε κόμμα;
Θα αφήσω ξανά την Ηλιούπολη σε κώμα;  


Αγαπητές συνδημότισσες
Αγαπητοί συνδημότες


Η παρούσα επιστολή δεν αποτελεί κοινοτυπία μονότονων εξαγγελιών και υποσχέσεων, που χρόνια τώρα μάς χαϊδεύουν τ' αυτιά σε προεκλογικές περιόδους. Αποτελεί τη δυνατότητά μου, ως Ηλιουπολίτισσας, που θέτει υποψηφιότητα για το δημαρχιακό αξίωμα, να απευθυνθώ κυρίως σε όσες και όσους συμπολίτες μου δεν γνωρίζετε τη δημοτική παράταξη «Ηλιούπολη: Ανεξάρτητη Κοινωνία Πολιτών», το μόνο ΜΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ συνδυασμό για το Δήμο μας.

Για όσους ήδη γνωρίζουν, η ενεργός ενασχόλησή μου με τα κοινά και τα δρώμενα του Δήμου εκτείνεται σε βάθος ετών. Από θέση ευθύνης, προσέφερα τις υπηρεσίες μου στους πολίτες της Ηλιούπολης ως Αντιδήμαρχος Κοινωνικών Υπηρεσιών (2007) και ως Δημοτική Σύμβουλος (από το 2002), με ήθος, συνέπεια και προσήλωση στις δύο Βασικές Αρχές, που ανέκαθεν θεωρούσα αναγκαίες προϋποθέσεις για τη χρηστή και αποτελεσματική διοίκηση του Δήμου: Τη Διαφάνεια & την Ισονομία

Το 2010, η στροφή του τέως Δημάρχου προς μια άκρως επικίνδυνη για τους συμπολίτες μου οικονομική διαχείριση του Δήμου οδήγησε στην οριστική μου ρήξη με την παράταξη «Νέα Δημοτική Κίνηση». Ανεξαρτητοποιήθηκα χωρίς δεύτερη σκέψη και χάρη στην εμπιστοσύνη των συνδημοτών μου, τόλμησα την ίδρυση της πρώτης και μοναδικής για την Ηλιούπολη Ανεξάρτητης δημοτικής παράταξης.

Η εμπιστοσύνη των πολιτών για τις δυνατότητές μου σε θέματα διοίκησης, οργάνωσης και συντονισμού επιβεβαιώθηκε στις εκλογές του 2010, καθώς επανεξελέγην δημοτική σύμβουλος από τη θέση πλέον της επικεφαλής του ανεξάρτητου συνδυασμού, χωρίς κομματικούς κηδεμόνες, χωρίς κομματικά χρίσματα.
Στη θητεία μου στο Δήμο, ως θεσμική αντιπολιτευτική δύναμη, οι συγκρούσεις μου με τις μνημονιακές επιλογές και την προκλητική συμπεριφορά του νυν Δημάρχου υπήρξαν σφοδρές. Και αν και είχαν προσωπικό και οικονομικό αντίκτυπο, δεν παρέκκλινα στιγμή από τις Αρχές, που με διέκριναν από την πρώτη μου εκλογή στα δημοτικά έδρανα.  

Όμως, το αξίωμα της δημαρχίας, που διεκδικώ για δεύτερη φορά στις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, δεν αποτελεί αυτοσκοπό. Δεν είμαι επαγγελματίας πολιτικός. Δεν υπήρξα ποτέ. Είμαι μητέρα, σύζυγος, εργαζόμενη από τα φοιτητικά μου χρόνια και πολίτης με πολιτική κρίση. Τόσο οι συγκρούσεις μου εντός και εκτός δημοτικών συμβουλίων με εκείνους, που λυμαίνονταν και λυμαίνονται το Δήμο Ηλιούπολης, όσο και ο «πόλεμος» που υπέστην από τους… πανταχόθεν «πολιτικούς» της Ηλιούπολης, αποδεικνύουν του λόγου το αληθές.

Είμαι πεπεισμένη πως στην Ηλιούπολη, το Κομματικό Κράτος είναι ακόμα εδώ.  Τα κομματικά φρούρια είναι βαθιά ριζωμένα στην πόλη μας. Είναι κλοιός γύρω από τον κοινωνικό ιστό του Δήμου μας. Ένας Δήμος προσκολλημένος σε όλες τις διαχρονικές παθογένειες ενός άρρωστου κομματικού συστήματος και σε όλους εκείνους, που εμφανίζονται πάντα πρόθυμοι να αναλάβουν ρόλο κομματικού παράγοντα.

Γι' αυτό και η Ηλιούπολη οφείλει να απαλλαγεί από τις αντιλήψεις και τις συμπεριφορές, που τόσα χρόνια μάς τσάκισαν. Ας μην αφήσουμε άλλο χώρο σε πρόθυμους διεκπεραιωτές μιας μνημονιακής συγκυβέρνησης, που χειροκροτά τον εαυτό της γιουχάροντας το λαό της

Η Ηλιούπολη οφείλει να βγάλει από πάνω της το κόμμα
και να βγει από το κώμα.

Στην Ανεξάρτητη παράταξή μας, Είμαστε μια Ενωτική Ομάδα Ανθρώπων, που πρεσβεύουμε αυτό ακριβώς που έχουμε επιλέξει ως κεντρικό μήνυμα της προεκλογικής μας διαδρομής:

ΚΑΘΑΡΟΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ - ΚΑΘΑΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ!

Σας καλώ, στις 18 & 25 Μαΐου, να εμπιστευθείτε ανθρώπους που αγαπούν, νοιάζονται και επιθυμούν να υπηρετήσουν την πόλη όπου ζουν. Στόχος μας να προσφέρουμε στους συμπολίτες μας ικανοποιώντας αυτονόητες ανάγκες και αιτήματα πρώτης προτεραιότητας

Η επιλογή όλων μας για τη διοίκηση του Δήμου Ηλιούπολης είναι ευθύνη μεγάλη και κυρίως ατομική. Και γίνεται ακόμη μεγαλύτερη αλλά και μαζική, γιατί αφορά τη ζωή όλων των δημοτών Ηλιούπολης.
  
Σας ευχαριστώ θερμά

ΑΡΓΥΡΩ ΠΙΚΟΥΛΑ
ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ: ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ   

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης