Μεγάλο Συνέδριο με θέμα «Αναπτυξιακές Προκλήσεις και Προοπτικές – για την Τοπική Αυτοδιοίκηση- για την Ηλιούπολη» αποφάσισε να διοργανώσει ο Δήμος στην τελευταία του συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου του.
Στο συνέδριο που θα προσκληθούν όλοι οι εμπλεκόμενοι πολιτειακοί παράγοντες θα συζητηθούν μεγάλα θέματα που απασχολούν την Ηλιούπολη και έχουν άμεση εφαρμογή σε όλη την Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση, όπως η επένδυση του Ελληνικού και η υπόγεια Σήραγγα, η μεγάλη επένδυση του Ηλεκτροφωτισμού, οι χρηματοδοτήσεις για τα μεγάλα έργα κλπ. Εγκρίθηκε η εισήγηση της δημοτικής αρχής καθώς το συνέδριο αυτό θα οδηγήσει σε ένα γενικότερο προβληματισμό για τις δυσκολίες των χρηματοδοτήσεων και την εκτέλεση των έργων.
Μια ακόμη όμως σημαντική απόφαση που έλαβε το Δημοτικό Συμβούλιο της Ηλιούπολης αφορά στην προμήθεια ειδικών ξύλινων κατασκευών, και αστικού εξοπλισμού, φυτικού υλικού καθώς και στην εγκατάσταση αυτών στο χώρο του Άλσους επί της οδού Αναστάσεως, ύψους 283.743,68€. Σκοπός της συγκεκριμένης προμήθειας είναι η ποιοτική και αισθητική αναβάθμιση του χώρου. Όλες οι παρεμβάσεις που εγκρίθηκαν θα είναι ήπιες και τα υλικά που θα χρησιμοποιηθούν θα είναι φυσικά και φιλικά προς το περιβάλλον, καθώς πρόκειται να τοποθετηθούν σε κοινόχρηστο χώρο και χώρο πρασίνου. Στόχος του Δήμου είναι η δημιουργία ενός χώρου αναψυχής όπου θα μπορεί να προσελκύσει άτομα διαφόρων ηλικιακών ομάδων και απαιτήσεων. Η σχεδίαση του Άλσους αυτού έγινε με σκοπό την δημιουργία ενός τοπίου όπου οι χώροι ψυχαγωγίας, τα καθιστικά, η παιδική χαρά ακόμα και τα φυτά που θα επιλεγούν θα γίνουν με τέτοια κριτήρια ώστε να μπορούν να επηρεάσουν την διάθεση των ατόμων που ζουν, κινούνται και επισκέπτονται τον συγκεκριμένο χώρο.
Τέλος, το Δημοτικό Συμβούλιο ενέκρινε τις επιβεβλημένες δαπάνες εκκαθάρισης για την αμοιβή εκκαθαριστή της πρώην Κοινωφελούς Δημοτικής Επιχείρησης ΚΕΔΗΛ, συνολικού ποσού 32.000,00€, καθώς και την ανάληψη των μη παραγεγραμμένων υποχρεώσεων της πρώην Κοινωφελούς επιχείρησης ΚΕΔΗΛ οι οποίες, όπως υπολογίζονται στον αναλυτικό πίνακα του εκκαθαριστή. ανέρχονται στο ποσό των 40.801,55 € από τον Δήμο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου