Τετάρτη 15 Μαΐου 2019

 ΘανάσηςΑθανασίου  Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Ηλιούπολη και είμαι 27  ετών.





Έχω αποφοιτήσει από την Πολυτεχνική Σχολή Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής του Πανεπιστημίου Πατρών.
Εργάζομαι σε πολυεθνική εταιρεία πληροφορικής ως Μηχανικός Πωλήσεων, ενώ παράλληλα παρακολουθώ το Διαπανεπιστημιακό  Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του ΕΜΠ, στα Τεχνο-Οικονομικά συστήματα.


Γιατί συμμετέχω στις εκλογές;

Ζούμε σε ένα από τα ομορφότερα προάστια της Αττικής, που ωστόσο έχει πολλά προβλήματα και αρκετές προκλήσεις να αντιμετωπίσει. Έχω μάθει να είμαι ρεαλιστής στη ζωή και στη δουλειά μου. Πριν λοιπόν μιλήσουμε για τα μεγάλα οράματα του Δήμου, πρέπει να εξασφαλίσουμε τα στοιχειώδη για όλους τους πολίτες:
·         Μια Πόλη καθαρή και νοικοκυρεμένη.
·         Μία Πόλη φωτισμένη από άκρη σε άκρη, που θα είναι ασφαλής.
·         Μία Πόλη που θα θέσει γερά θεμέλια για το ψηφιακό της μετασχηματισμό.
·         Μία Πόλη φιλική στα ΑμΕΑ, με σημεία προσβασιμότητας σε όλη την έκτασή της.
·         Μία Πόλη που θα είναι πάντα παρούσα στις μικρές και τις μεγάλες ανάγκες των δημοτών της.
To Δημοτικό Συμβούλιο χρειάζεται ανανέωση, νέες ιδέες και εργατικότητα.
Η μόνη υπόσχεση που μπορώ να δώσω σε όλους τους συνδημότες μου είναι ότι θα δουλέψω σκληρά για να γίνει η Ηλιούπολη η Πόλη που θέλουμε!

Η προσωπική μου Σελίδα 






  Γνωρίστε τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Θανάση Αθανασίου  στο site tathanasiou.gr και ανταλλάξτε μηνύματα επικοινωνίας μαζί του, μέσω του  facebook




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης