Πέμπτη 16 Μαΐου 2019


Γεννήθηκα και κατοικώ στην Αγία Μαρίνα Ηλιούπολης.

….Έργο μου ο Εθελοντισμός…

Ο πατέρας μου από τη Κρήτη και η καταγωγή της μητέρας μου από τη Χίο.
Είμαι μέλος του Συλλόγου Κρητών Ηλιούπολης.
Είμαι  τελειόφοιτη  Οικονομικής Σχολής Διοίκησης επιχειρήσεων και οργανισμών.

Από το 2013 εργάζομαι στις Κοινωνικές δομές.
Με ευαισθησία στο συνάνθρωπο και αίσθημα Κοινωνικής αλληλεγγύης έχω συμμετάσχει στην οργάνωση πολλών δράσεων για τη στήριξη των κοινωνικά ευπαθών ομάδων.

Από το 2011 είμαι εθελόντρια στα γραφεία Αττικής της Ελληνικής εταιρείας για τη σκλήρυνση κατά πλάκας με έδρα την Ηλιούπολη.



Ζητώ από τους συμπολίτες μου να με ψηφίσουν γιατί :


Η προσωπική μου Σελίδα





Όραμα μου είναι να δημιουργήσουμε ένα νέο εθελοντικό κίνημα ώστε να βοηθήσουμε άτομα με αναπηρία και τις κοινωνικά ευπαθείς ομάδες δίπλα στον συνάνθρωπο!!!

Πιστεύω ότι η παράταξη "Πρώτα η Ηλιούπολη" με επικεφαλής τον πετυχημένο Δήμαρχο μας κύριο Βασίλη Βαλασόπουλο έχει επιτελέσει τεράστιο έργο με ήθος και διαφάνεια και έχει όραμα και πρόγραμμα για την Ηλιούπολη της νέας δεκαετίας.
Με όραμα και όρεξη εγώ προσωπικά ζητώ τη στήριξή σας ώστε να αξιοποιήσω την εμπειρία μου στις Κοινωνικές δομές και την εθελοντική μου προσφορά για να μπορέσω με όλες μου τις δυνάμεις να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για την Ηλιούπολη του μέλλοντος !!!


Γνωρίστε τον υποψήφια Δημοτική Σύμβουλο Κυριακή Μαρή του Εμμανουήλ και ανταλλάξτε μηνύματα επικοινωνίας μαζί της, μέσω του  facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης