Σάββατο 11 Μαΐου 2019


Βιογραφικό

ΝΙΚΟΣ ΠΑΝΑΝΟΣ


…Εμπρός για την Μεγάλη Νίκη….. Εμπρός Όλοι Μαζί να Κάνουμε Μια Πόλη Προσβάσιμη Στα Άτομα με Αναπηρία….



 Γεννήθηκα 29 Μαρτίου 1968 στην Ηλιούπολη .
 Η αναπηρία μου είναι εγκεφαλική παράλυση (σπαστική τετραπληγία) και προήλθε κατά την ώρα της γέννησης μου από κακό τοκετό.
Ξεκινώντας την πορεία μου προς την ζωή, άρχισε  ένας μεγάλος Γολγοθάς για αποκατάσταση και κοινωνικοποίηση .

Σπουδές :

Το Δημοτικό Σχολείο το τελείωσα σα διδαχθείς κατ οίκον. Το Γυμνάσιο και το Λύκειο το πέρασα στο Ειδικό Γυμνάσιο Λύκειο που εδρεύει στο Εθνικό  ίδρυμα Αναπήρων στο Ίλιον.

Μπόρεσα να ανταποκριθώ αρχικά γράφοντας και εξεταζόμενος, αφού έχω στερηθεί και τον λόγο, (λόγω της κατάστασης μου), αρχικά με ηλεκτρονική γραφομηχανή και στη συνέχεια με την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και έτσι μπόρεσα να ολοκληρώσω  τις σπουδές μου.

Αθλητισμός :

 Άρχισα να ασχολούμαι  από τα μαθητικά μου χρόνια, από το Ειδικό Γυμνάσιο με το Στίβο και ειδικότερα στο αγώνισμα των δρόμων με αναπηρικό αμαξίδιο, επειδή όμως αδυνατώ να χρησιμοποιήσω τα χέρια μου, αγωνιζόμουν  σπρώχνοντας το καρότσι μου με το πόδι μου προς τα πίσω πετυχαίνοντας μάλιστα και πολύ καλές επιδόσεις μετά από χρόνια προπόνησης .



Μετά από μια αποχή μιας επταετίας και πλέον, άρχισα  να ασχολούμαι  ενεργά συμμετέχοντας στο άθλημα του ΜΠΟΤΣΙΑ από το 2007 και μετά, ένα άθλημα για άτομα με εγκεφαλική παράλυση.

Για πρώτη φορά συμμετείχα στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα σαν ζευγάρι με τον Γρηγόρη Πολυχρονίδη και καταλάβαμε  την Τρίτη θέση και είναι το ΧΑΛΚΙΝΟ μετάλλιο για πρώτη φορά στα ζευγάρια.
Το 2010 στο Παγκόσμιο  Πρωτάθλημα στη Λισσαβόνα στα  ζευγάρια κατακτήσαμε με το Γρηγόρη την  4η θέση και εξασφαλίσαμε  την πρόκριση για τους Παραολυμπιακούς του 2012 στο Λονδίνο.

Το 2011 στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα κατέκτησα την 2η θέση ΑΡΓΥΡΟ μετάλλιο και στο Παγκόσμιο Κύπελλο στο Μπέλφαστ με το Γρηγόρη κατακτήσαμε  την 1η θέση και το ΧΡΥΣΟ μετάλλιο.

Το 2012 στους Παραολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου στα ζευγάρια διαγωνιζόμενος  με το Γρηγόρη στην κατηγορία BS3,  καταλάβαμε    το ΧΡΥΣΟ μετάλλιο και είμαι στην 23η θέση στο ατομικό αγώνισμα και συγχρόνως εξασφάλισα  την συμμετοχή μου στους Παραολυμπιακούς του Ρίο 2016.

Στους Παραολυμπιακούς 2016 στο Ρίο στέφθηκα Παρολυμπιονίκης κατακτώντας την 3η θέση Χάλκινο Μετάλλιο .
Τιμητικές Διακρίσεις :
Έχω τιμηθεί από :

 Τους Προέδρους της Ελληνικής Δημοκρατίας κο Κάρολο Παπούλια και κο Προκόπη Παυλοπουλο

Την Ελληνική Βουλή
Την Επιτροπή Νεολαίας της Βουλής των Ελλήνων
Την Ελληνική Παρολυμπιακή Επιτροπή
Τους Αθλητικούς Συντάκτες στην Ετήσια Γιορτή τους το 2012 και 2016
Τον Δήμο Ηλιούπολης

Πληθώρα άλλων Φορέων.
Μετά από αυτές τις διακρίσεις, ανακοίνωσα επίσημα την αποχώρηση μου από την Αθλητική ενεργό δράση .

Μετά την αποχώρηση μου από τον Αθλητισμό, ασχολούμαι  με την ζωγραφική , ζωγραφίζοντας πάντα με το κεφάλι.

Μέσω του Πανελληνίου Σωματείο ΑμεΑ Ερμής, ασχολούμαι  με την κατασκευή Δύο  Στεγών  Υποστηριζόμενης Διαβίωσης (Σ.Υ.Δ)  που θα φέρουν το όνομα μου με την υποστήριξη του Δημάρχου Ηλιούπολης κου ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ.

Ο Δήμαρχος της πόλης μας, μου έκανε την τιμή να με συμπεριλάβει στο ψηφοδέλτιο της Νίκης «Πρώτα η Ηλιούπολη».

 Υπόσχομαι ότι θα εργασθώ σκληρά έτσι ώστε η παράταξη μας από την πρώτη Κυριακή των Εκλογών να είναι ΝΙΚΗΤΡΙΑ για να μπορέσουν να υλοποιηθούν όλα όσα ονειρευόμαστε όλοι μας για μια πόλη πρότυπο.


«ΕΜΠΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΝΙΚΗ»

« ΕΜΠΡΟΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΟΛΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΗ ΣΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ»



Γνωρίστε τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Άγγελος Δημητρόπουλος  και ανταλλάξτε μηνύματα επικοινωνίας μαζί του, μέσω του  facebook






0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης