Πέμπτη 25 Απριλίου 2019


Κώστας Καλούδης…
Πρόεδρος Ν.Π.Δ.Δ. Κ.Α.Φ.Α.ΔΗ.Λ «Π. ΠΕΝΤΑΡΗΣ»


…. Δωρεάν τροφεία στους Δημοτικούς Βρεφονηπιακούς σταθμούς Ηλιούπολης την περίοδο 2019 - 2020…..



Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την παράταξη «ΠΡΩΤΑ Η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ»


Γεννήθηκα και κατοικώ στην Ηλιούπολη από το 1968. Είμαι διπλωματούχος προπονητής ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ της Γ.Γ.Α. και διατηρώ τη δική μου επιχείρηση – γυμναστήριο από το 1990. Επίσης είμαι δάσκαλος στο ίδιο άθλημα βαθμίδας  8ο Dan της ΕΛ.Ο.Τ. και Διεθνής Διαιτητής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας ¨S¨ class από το 1991 έως σήμερα.

Κορυφαία στιγμή στην πολυετή μου καριέρα, στο τομέα αυτό, ήταν η συμμετοχή μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες «ΣΥΔΝΕΥ 2000», όπου το ΤΑΕΚΒΟΝΤΟ έκανε την πρώτη του επίσημη εμφάνιση, με την ανάδειξή μου σε αυτούς ως ο «Καλύτερος Διαιτητής Αγώνων».


Είμαι Ιδρυτής του Α.Σ. ¨ΘΡΙΑΜΒΟΣ¨ Ηλιούπολης (1989), που δημιουργήθηκε με σκοπό την ανάπτυξη και διάδοση των Ολυμπιακών Αθλημάτων του Ταεκβοντό και της Ρυθμικής Γυμναστικής, τα οποία καλλιεργούνται με ιδιαίτερη επιτυχία όλα αυτά τα χρόνια.
Σχετικά με την κοινωνική μου συνεισφορά, ενασχολούμενος με τα Διοικητικά του Δήμου, εκλέχθηκα το 2010 και το 2014 με την παράταξη «ΠΡΩΤΑ Η ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ - ΒΑΣΙΛΗΣ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΣ» ως μέλος του Δημοτικού Συμβουλίου της πόλης.
Με αποφάσεις του Δημάρχου διατέλεσα :
- Μέλος της Οικονομικής Επιτροπής                                                                     
- Μέλος του Δ.Σ. του Π.Α.Ο.Δ.ΗΛ.                                                                          
- Πρόεδρος του Συμβουλίου Ένταξης Μεταναστών                                           
- Πρόεδρος Α’ βάθμιας Σχολικής Επιτροπής                                                        
- Πρόεδρος της Επιτροπής Διαχείρισης Αδέσποτων Ζώων Συντροφιάς         
- Α/δήμαρχος Πρασίνου, Δημ. Αστυνομίας, Εγκατ/μένων Οχημάτων            
- Πρόεδρος Ν.Π.Δ.Δ. Κ.Α.Φ.Α.ΔΗ.Λ. «Π. ΠΕΝΤΑΡΗΣ»                                         
Μέσα από αυτές τις θέσεις ευθύνης προσέφερα τις υπηρεσίες μου με πάθος και ενδιαφέρον για τους συμπολίτες μου, συνεισφέροντας στη δημιουργία δομών σε σχολεία, στην καλυτέρευση υποδομών για τους ηλικιωμένους, στον εμπλουτισμό του πρασίνου σε πάρκα και πλατείες, στη δημιουργία πλαισίου για τα αδέσποτα ζωάκια και τα ζώα συντροφιάς, στη συντήρηση παιδικών σταθμών και σε πολλά ακόμα έργα.
Το ΌΡΑΜΑ μου για μια Ηλιούπολη Πράσινη, Ασφαλή, Φιλική και Επισκέψιμη σε κάθε της γωνιά από όλους τους συμπολίτες μας και τους επισκέπτες της, είναι βασική μου Προτεραιότητα και Καθήκον όλα αυτά τα χρόνια ενασχόλησης με τα κοινά.
Θέτω για Τρίτη φορά υποψηφιότητα με την ομάδα του Δημάρχου ΒΑΣΙΛΗ ΒΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ, έναν άνθρωπο Ηθικό και Ακέραιο, που θα συνεχίσει να παράγει έργο για  την πόλη μας.
Ζητώ λοιπόν, να με στηρίξετε με τη ψήφο σας, ώστε να συνεχίσω και εγώ στο πλάι του την προσφορά μου, με συμμάχους τόσο την Εμπειρία που έχω αποκομίσει στα Διοικητικά του Δήμου, όσο και με την Αποτελεσματικότητα που εκτιμώ ότι έχω επιδείξει.
Υπόσχομαι να συνεισφέρω με ακόμα περισσότερο Πάθος και Δύναμη στην πραγματοποίηση του προγράμματος, που έχουμε χαράξει για την πόλη μας και το οποίο τελείται απαρεγκλίτως με όσες δυσκολίες και αν αντιμετωπίζουμε.


⟪Στο βίντεο ομιλία του υποψηφίου Δημοτικού συμβούλου σε εκδήλωση για «Μαθησιακές Δυσκολίες» …θέμα ομιλίας  «Μπούλιγκ» ⟫




Γνωρίστε τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Κώστα Καλούδη  και ανταλλάξτε μηνύματα επικοινωνίας μαζί του, μέσω του  facebook


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης