Σάββατο 27 Απριλίου 2019


Γεννήθηκα το 1955 στην Καρδίτσα και το 1978 εγκαταστάθηκα στην Ηλιούπολη, όντας έκτοτε ενεργό μέλος της τοπικής κοινωνίας.



Είμαι συνταξιούχος του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, ενώ ως Τεχνολόγος Μηχανικός έχω εργαστεί ακόμη στην FIAT και στον ΟΑΣΑ.
Είμαι παντρεμένος με την Παναγιώτα Τζιόβα, επίσης συνταξιούχο του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, που κατάγεται από τα Ιωάννινα και έχουμε δύο παιδιά, τον Κωνσταντίνο, Πολιτικό Μηχανικό του ΕΜΠ με μεταπτυχιακές σπουδές στο University College London που δραστηριοποιείται ως ελεύθερος επαγγελματίας στην πόλη μας, και την Μαριάνθη, Ιατρό και κάτοχο Διδακτορικού Διπλώματος που εργάζεται ως ειδικευόμενη στο Ωνάσειο Καρδιοχειρουργικό Κέντρο.

Το 2010 εκλέχθηκα για πρώτη φορά δημοτικός σύμβουλος Ηλιούπολης με την παράταξη του Δημάρχου Βασίλη Βαλασόπουλου, Πρώτα η Ηλιούπολη.

Έχω διατελέσει:

Τακτικό μέλος της Οικονομικής επιτροπής
Τακτικό μέλος της επιτροπής Ποιότητας Ζωής
Πρόεδρος του ΚΑΦΑΔΗΛ (Κέντρο Φροντίδας και Αλληλεγγύης Δήμου Ηλιούπολης)

Σήμερα είμαι:

Πρόεδρος του ΠΑΟΔΗΛ (Πολιτιστικός, Αθλητικός Οργανισμός Δήμου Ηλιούπολης)
Υπεύθυνος του Μουσείου Εθνικής Αντίστασης
Πρόεδρος του συλλόγου Θεσσαλών Ηλιούπολης «Νικόλαος Πλαστήρας»
Το όραμα μου για την Ηλιούπολη
Οραματίζομαι και εργάζομαι για μια Ηλιούπολη βιώσιμη, φιλόξενη, προσβάσιμη από ΑΜΕΑ, καθαρή, με σύγχρονες υποδομές, πράσινες διαδρομές και πεζοδρόμους, απαλλαγμένη από την κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Βιογραφικό

Στην Ηλιούπολη εγκαταστάθηκα το 1978 και έκτοτε είμαι ενεργός στα κοινά της πόλης μας. Τα τελευταία εννιά χρόνια είχα την τιμή να υπηρετήσω του συμπολίτες μας μέσα από πλειάδα ρόλων σε επιτροπές και οργανισμούς του Δήμου, αλλά και ως εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος. Τα τελευταία χρόνια έχω αναπτύξει έντονη πολιτιστική δράση μέσω του Συλλόγου Θεσσαλών της πόλης μας.

ΓΙΑΤΙ είμαι Υποψήφιος

Ζητώ τη στήριξή σας γιατί από όποιες θέσεις ευθύνης και αν μου ανέθεσαν, τιμώντας με, ο Δήμαρχος Βασίλης Βαλασόπουλος και οι συμπολίτες μας, εργάστηκα εντατικά με στοχοπροσήλωση, απόλυτη διαφάνεια και εφαρμόζοντας αξιοκρατικές διαδικασίες προκειμένου να ανταποκριθώ επιτυχώς στις αυξημένες προσδοκίες τους.


Γνωρίστε τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Άγγελος Δημητρόπουλος  και ανταλλάξτε μηνύματα επικοινωνίας μαζί του, μέσω του  facebook

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης