Σάββατο 27 Απριλίου 2019


Ζω στην Ηλιούπολη από τη μέρα που γεννήθηκα το 1986, έχω περάσει ως μαθητής από τα δημόσια σχολεία της και την υπηρετώ ως δημοτικός σύμβουλος από το 2010 έως σήμερα και ως αντιδήμαρχος την περίοδο 2014-2017.

….Εμπειρία – Όραμα – Πράξεις ….Συνεχίζουμε με αυτούς που θέλουν να το κάνουν….




Το όραμα μου για την Ηλιούπολη

Η Ηλιούπολη πρέπει να συνεχίσει την προσπάθεια και σύντομα να θεωρείται μια Έξυπνη Πόλη με καλύτερη εξυπηρέτηση προς τους πολίτες της, με διαφάνεια παντού και εξοικονόμηση πόρων από την χρήση των εργαλείων της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.

Βιογραφικό

Γεννήθηκα στις 5 Ιουλίου 1986 στην Ηλιούπολη και μένω στα Αστυνομικά από τότε.
Η καταγωγή του πατέρα μου είναι από την Κλεπά Ορεινής Ναυπακτίας.
Η καταγωγή της μητέρας μου είναι από τη Σμύρνη και την Καλαμάτα.
Πήγα στο 17ο Δημοτικό Σχολείο, στο 2ο Γυμνάσιο και στο 3ο Λύκειο από το οποίο αποφοίτησα το 2004.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μιλάω Αγγλικά, Γαλλικά και Ιταλικά.
Έχω πτυχίο από τη τμήμα Πληροφορικής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας (πρώην ΑΣΟΕΕ) με κύκλους σπουδών «Πληροφοριακά Συστήματα και Ασφάλεια» και «Επιχειρησιακή Έρευνα και Οικονομικά Πληροφορικής».
Είμαι απόφοιτος του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών «Μάρκετινγκ και Επικοινωνία με Νέες Τεχνολογίες» στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας.
Υπήρξα ενεργό μέλος της φοιτητικής παράταξης ΠΑΣΠ στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθήνας (ΑΣΟΕΕ) και εκπρόσωπος φοιτητών στη Γενική Συνέλευση του τμήματός μου από το 2005 έως το 2009.
Τον Μάρτιο του 2012 παρακολούθησα το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Marketing και Branding Τόπου στο Βόλο.


Η προσωπική μου Σελίδα 




ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Έχω εκλεγεί μέλος της Συντονιστικής Επιτροπής της Δ.Ο. ΠΑΣΟΚ Ηλιούπολης (2008-2012), υπεύθυνος για θέματα Νεολαίας.
Έχω συμμετάσχει στο συνέδριο επανίδρυσης της Ν.ΠΑΣΟΚ (2007), στο 8ο συνέδριο του ΠΑΣΟΚ (2008) καθώς και στη συνδιάσκεψη της ΠΑΣΠ (2008) ως εκλεγμένος σύνεδρος.
Έχω συμμετάσχει στα φεστιβάλ της IUSY (Παγκόσμια Ένωση Σοσιαλιστικών Νεολαιών) το 2006 στο Alicante της Ισπανίας και το 2009 στη Zanka της Ουγγαρίας.
Τον Ιούνιο του 2012 εντάχθηκα στη «Δυναμική Ελλάδα» (κίνηση πολιτών για την ανασύνθεση της Κεντροαριστεράς) στην οποία είμαι μέλος της Επιτροπής Πρωτοβουλίας.
Από το 2015 έως το 2017 ήμουν υπεύθυνος της ομάδας εθελοντών διαδικτύου του τομέα επικοινωνίας του ΠΑΣΟΚ.





Το 2010 εξελέγην Δημοτικός Σύμβουλος στο Δήμο Ηλιούπολης.
Το 2014 επανεξελέγην και ορίστηκα Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διαφάνειας και ΚΕΠ.
Το 2016 ορίστηκα Αντιδήμαρχος Παιδείας, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Διαφάνειας και ΚΕΠ.
Έχω διατελέσει πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής και της Δημοτικής Επιτροπής Παιδείας του Δήμου Ηλιούπολης.
Από το 2011 έως το 2012 ήμουν εκ των εκπροσώπων του Δήμου μας στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου Προστασίας και Ανάπτυξης Υμηττού (ΣΠΑΥ).
Αναπληρωματικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Επιχείρησης του Δήμου Ηλιούπολης (ΔΕΠΑΗΛ) και της Εταιρείας Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Ηλιούπολης «Αλληλεγγύη» (2009).
Από τον Ιανουάριο του 2013 ώς τον Αύγουστο του 2014 καθώς και από τον Ιανουάριο του 2018 ως σήμερα έχω την ευθύνη της Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης του Δήμου ως Εντεταλμένος Σύμβουλος του Δημάρχου.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ

Από το 2012 ως το 2015 διατηρούσα επιχείρηση κατασκευής και διαχείρισης ιστοσελίδων.
Από το 2016 έως σήμερα ασχολούμαι με το εμπόριο διαθέτοντας κατάστημα λιανικής πώλησης κοσμημάτων.

ΓΙΑΤΙ είμαι Υποψήφιος

Για να υλοποιηθεί μέχρι τέλους το Όραμά μας με το οποίο ξεκινήσαμε το 2010, συνεχίσαμε το 2014 και τώρα βρίσκεται στην πιο κρίσιμη φάση του με την υλοποίηση των μεγάλων έργων αφού την προηγούμενη 8ετία εξυγιάναμε οικονομικά τον Δήμο και στήσαμε το πιο πλήρες δίκτυο κοινωνικής πολιτικής στην Ελλάδα για την αντιμετώπιση των συνεπειών της κρίσης.


Γνωρίστε τον υποψήφιο Δημοτικό Σύμβουλο Άγγελος Δημητρόπουλος  και ανταλλάξτε μηνύματα επικοινωνίας μαζί του, μέσω του  facebook



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης