Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2015

 Χαιρετίσματα στην Εξουσία¨ ! Προτιμώ να ...ονειρεύομαι …..Με αίσθημα υπέρτατης Ευθύνης -υπεράνω όλων -
γιά την Πατρίδα,
την Ορθοδοξία

και το Εθνος μας !!!!!!!!!
υπογράφω με την καρδιά μου στο FaceBookΑικατερίνη Γλυκού Φωτεινιά

Eχοντας μάθει  η ίδια στην ζωή μου να είμαι πάντοτε Υπερήφανη και Ασυμβίβαστη και να προτάσσω την Ελλάδα και την Ορθοδοξία υπεράνω όλων ,αλλά και αναλαμβάνοντας την πλήρη  ευθύνη  των γραφομένων μου ,φρονώ ότι η περίπτωση ανάδειξης του ΣΥΡΙΖΑ ως πρώτου κόμματος κατά τις επικείμενες Βουλευτικές Εκλογές , θα ήταν τουλάχιστον ολέθρια και καταστροφική για την Πατρίδα μας!!!!!!

     


 Με βαθύ λοιπόν αίσθημα ευθύνης αναγκάστηκα να  αποσύρω  την υποψηφιότητα μου ΣΤΗΝ Β' ΑΘΗΝΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΝΔ πρίν την ανακοίνωση της λίστας των υποψηφίων 



  Για τον λόγο αυτό, το σύνθημά και η παραίνεσή  μου, τα οποία αναμεταδίδω  στους καλούς και αφοσιωμένους φίλους και φίλες μου  (που με στήριξαν τον Μάιο και με ανέδειξαν  4η επιλαχούσα στον Κεντρικό Τομέα Αθηνών της Περιφέρειας Αττικής) ,στους πολύ περισσότερους ακόμη  ,που μού είχαν υποσχεθεί να με στηρίξουν και με ακολουθούν σταθερά όλο αυτόν τον καιρό , στις 26 μου ομάδες στο διαδίκτυο -που συμπεριλαμβάνουν όλους τους ορκισμένους φίλους μου ,αλλά και τους αγνούς ακόμη και άγνωστους Έλληνες Πολίτες - είναι =

       ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΑΣ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΝΔ !!!!!!!!!!!!
ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ,ΔΗΛΑΔΗ , ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ,ΣΑΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΕΣ , ΑΔΙΚΕΣ ,ΑΝΑΡΜΟΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ '' ΚΑΘΟΔΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ( ? ) ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠHΣ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ( υπ΄ όψιν ότι  κ Πρωθυπουργός κατήρτισε μόνον τα Ψηφοδέλτια της Επικρατείας )
  ΣΣ . Και ας με κατανοήσουν κάποιοι και κάποιες Φίλοι μου Υποψήφιοι ανά την Ελληνική Επικράτεια ,που ενδεχομένως μπορεί να αξίζουν ,αλλά καμιά φορά ,ως γνωστόν ,  '' μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά όπως λέει ο θυμόσοφός μας λαός !!!!!!!!!!

Καλή Επιτυχία ,λοιπόν , σε όλους τους ανιδιοτελείς πρωτίστως και αληθινούς αγωνιστές Υποψήφιους και Υποψήφιες , τους '' ταγμένους ΄΄ υπεράνω εις την Πατρίδα μας !!!!!!!!!!

ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ 


Aξιότιμοι Φίλοι και Φίλες μου ,

Λόγοι προσωπικής ευθιξίας και αξιοπρέπειας, οι οποίοι απεστάλησαν ήδη με e- mail μου προς την ηγεσία της ΝΔ (το οποίο έχω σκοπό να σάς το ανακοινώσω επίσης απόψε με άλλη ανάρτηση ), με ανάγκασαν να αποσύρω σήμερα το πρωί τo ενδιαφέρον μου γιά υποψηφιότητά μου στο ψηφοδέλτιο της Β´ Αθηνών .
Αισθάνομαι την ιδιαίτερη ανάγκη ,διά της παρούσης, να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους εσάς -τους εκλεκτούς μου φίλους και φίλες - οι οποίοι ειλικρινά με έχετε περιβάλει με την Εκτίμησή σας ,την Αγάπη σας και την Στήριξή σας - ακόμη και πρόσφατα -στις Εκλογές γιά την Περιφέρεια Αττικής ,εκλέγοντάς με 4η επιλαχούσα στον Κεντρικό Τομέα Αθηνών !
Με αυτή την επιστολή μου , σάς αποδεσμεύω ουσιαστικά από την υπόσχεσή σας να με στηρίξετε αυτή την φορά , επειδή δεν θα χρειασθώ πλέον την βοήθειά σας !
Να είσθε σίγουροι /ες ότι θα βρεθούμε ξανά σε άλλες εκλογικές μάχες και Αγώνες με το πολιτικό κόμμα, το οποίο θα με εκφράζει περισσότερο και το οποίο θα προτάσσει υπεράνω όλων την Αξιοκρατία ,αλλά και τα Δικαιώματα και τα Συμφέροντα του Ελληνικού Λαού, την Προάσπιση της Ορθοδοξίας και της Ελλάδας μας ,η οποία δοκιμάζεται περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη φορά επί των ημερών μας!
ΠΟΛΙΤΕΥΤΗΣ Β ΑΘΗΝΩΝ  Ν.Δ  (2009)

Τέλος εκ της σύνταξης  του site:
Aυτά  τα χαιρετίσματα στην εξουσία είναι ξεχωριστά αφού ,στην πραγματικότητα είναι ο τρόπος που η φαρέτρα των κομμάτων  λειτουργεί κάτω από το τραπέζι αφού όλα τα πρωτοκλασάτα ονόματα πρέπει να συνεχίζουν να εργάζονται στο πολιτικό χώρο αφού αυτό είναι και το επάγγελμα τους …. «επαγγελματίες πολιτικοί»
Έτσι έχουμε τα προβεβλημένα πρόσωπο στα μέσα μαζικής ενημέρωσης τον γρήγορο τρόπο που οι εκλογές οργανώνονται και εκτελούνται.
Τέλος απορρίπτουν  όλους αυτούς που μπορούν να αλλάξουν την σειρά κατάταξης,  επιτρέποντας να μπαίνουν ως υποψήφιοι μόνο  "ΑΚΊΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΓΛΑΣΤΡΕΣ"  γι αυτό και  κόβουν αυτούς που ασκούν επιρροή στον κόσμο όπως .....την Κατερίνα μας , που έχει δοκιμασμένους αγώνες και τόσο πλούσιο βιογραφικό !!!!!

ΠΗΓΗ


Σας  προτείνουμε με ένα ΚΛΙΚ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ


ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΑΣ ΓΕΛΙΟΓΡΑΦΙΑ 

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΥ




 ΠΗΓΗ
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΟΔΟΥΣ  


 πηγη JHD

ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
 PHGH

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

 phgh
ΓΙΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ

 ΠΗΓΗ ΠΗΓΗ πηγη
 phgh πηγηphghf

ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΥΣΗ 
 ΠΗΓΗ PHGH

ΥΓΕΙΑ: ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΦΙΛΗ


 πηγη

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΩΡΑΙΟΤΕΡΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΣΑΣ


Ο Κώστας Μητρόπουλος σκιτσάρει την επικαιρότητα από τα Νέα

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης