Παρασκευή 9 Ιανουαρίου 2015

Οι Δράσεις μου.........
Μετά από μια σκόπιμη πολιτική ασυνεννοησία  τα υπάρχοντα κόμματα  , αδιαφορώντας για το συμφέρον της χώρας και τη θέληση των πολιτών, μας οδηγούν σε εκλογές με αποτέλεσμα η χώρα να γυρίζει ξανά στην αφετηρία της κρίσης.                         


   Για να απαλλαγούμε όμως οριστικά από την επαχθή
οικονομική εξάρτηση και τα μνημόνια, για να ξεπεραστεί η κρίση , πρέπει να λυθεί το πολιτικό πρόβλημα της χώρας, που  είναι ,η αδυναμία ουσιαστικών εσωτερικών μεταρρυθμίσεων, η απουσία συνεννόησης και εθνικού σχεδιασμού για την επόμενη δεκαετία . Σ αυτή την κρίσιμη ώρα , το Ποτάμι  δημιουργήθηκε για να καλύψει αυτό το κενό και να  βοηθήσει στην έξοδο από την κρίση. Έρχεται ,για να κάνει αλλαγές, χωρίς να γκρεμίσει τη χώρα και να εγγυηθεί τη σιγουριά της αυριανής μέρας .            
Στην προσπάθεια αυτή συμμετέχω μέσα από το ψηφοδέλτιο του Ποταμιού στη Β’ Περιφέρεια της Αθήνας.  Το 2010 οι συμπολίτες μου, με τίμησαν  εκλέγοντάς με  Περιφερειακό σύμβουλο Αττικής. Η εκλογή αυτή ήταν συνέχεια της πολυετούς συμμετοχής μου στο  Κρητικό πολιτιστικό κίνημα και  σε κινήσεις  πολιτών ,για μια καλύτερη κοινωνία, για ένα καλύτερο περιβάλλον, για ένα καλύτερο μέλλον.        
 Ζητώ την ψήφο  σας, στη νέα μου αυτή προσπάθεια , για να προσφέρω τις δυνάμεις μου, μέσα από τις γραμμές  του Ποταμιού.   

ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΤΗ ΔΡΑΣΗ ΜΟΥ ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗ ΦΩΤΟ

 ΠΗΓΗ


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΑΤΤΙΚΟ ΣΦΥΓΜΟ




Οι Ειδήσεις της Ημέρας από την εφημερίδα Σφυγμός ....Συνεχείς ενημέρωση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ .....ΣΦΥΓΜΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ




ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΦΥΓΜΟ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ




Από το Blogger.

Followers

Translate

ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ

Το Κ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. «Ορίζοντες» ανοίγει τα φτερά του και μας υποδέχεται όλους...

Στηρίζουμε, δείχνουμε την αγάπη μας, επιλέγοντας από την πλούσια γκάμα γιορτινών δώρων   απ’   το σχολείο μας    Σε μια χρονιά με πρωτόγνωρε...

ΣΦΥΓΜΟΣ TV ...Εταιρεία ΜΜΕ...δημοσιογραφικής κάλυψης