Το Σχέδιο
Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) δεν είναι μια καινούργια κυκλοφοριακή
μελέτη, αλλά εξετάζει θέματα που αφορούν δημόσιες μεταφορές, οδική ασφάλεια διαχείριση κυκλοφορίας –
στάθμευσης.
Επικεντρώνεται και στοχεύει
στον άνθρωπο και όχι στην μηχανοκίνητη κυκλοφορία.
Τα παραπάνω
υπεγράμμισε ο κ. Τάσος Ευσταθίου επικεφαλής της παράταξης «Ηλιούπολη Πάμε
Μπροστά», στην ομιλία του στο Δημοτικό Συμβούλιο της πόλης στης 29 – 10 – 2019 αναφερόμενος στο ΣΒΑΚ της
Ηλιούπολης.
Στην ομιλία
του ο κ. Ευσταθίου επικεντρώθηκε στο ότι
το ΣΒΑΚ:
-
Επιδιώκει να δημιουργήσει ένα βιώσιμο σύστημα
αστικών μεταφορών, με μακροπρόθεσμο όραμα και συγκεκριμένο πλάνο υλοποιήσεις,
για την επίτευξη: πρώτον, της
προσβασιμότητας που παρέχεται από το
δίκτυο μεταφορών σε όλους ιδικά των ανθρώπων με αναπηρίες και δεύτερον της οδικής ασφάλειας και της
προστασίας.
-
Στοχεύει στη
βελτίωση της προσβασιμότητας και ποιότητα ζωής, αντί της βελτίωσης της κυκλοφοριακής
ικανότητας του οδικού δικτύου και της ταχύτητας των οχημάτων.
-
Δίνει έμφαση σε λύσεις που προάγουν τον
συνδυασμό υποδομών, αγορών και λειτουργιών.
-
Συνιστά και δομείται με βάση τη συνεχή
αξιολόγηση των επιπτώσεων των διαφόρων παρεμβάσεων.
-
Βασίζεται στη συμμετοχική διαδικασία όλων των εμπλεκομένων φορέων.
Περαιτέρω ο κ. Ευσταθίου επεσήμανε « Το θέμα είναι
να μην σχεδιάζει η Δημοτική αρχή και να το περνά στο ΣΒΑΚ, αλλά να το πράξει αυτό, αφού ακούσει προηγουμένως και τις προτάσεις
των πολιτών και των φορέων της πόλης.
Ακόμη ο
επικεφαλής της «Ηλιούπολη Πάμε Μπροστά»
δεν δίστασε να επισημάνει ότι είναι αντίθετος σε αποσπασματικούς και
κοντόφθαλμους σχεδιασμούς για το
ΣΒΑΚ της πόλης
Τέλος ο κ. Ευσταθίου τελειώνοντας την
ομιλία του υπερθεμάτισε ότι το ΣΒΑΚ τελικά απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν
να ονειρεύονται μια διαφορετική και ανθρώπινη Ελλάδα και κυρίως σε μια ανθρώπινη Ηλιούπολη
Ανάρτηση από
την έντυπη έκδοση της εφημερίδας «ΣΦΥΓΜΟΣ» ΤΕΥΧΟΣ 76 Οκτώβριος 2019
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου